18 Kasım 2009 Çarşamba

İLK VIZZZZZZZZZ!!!!

Uzun bir süredir bir blog sahibi olmak istiyordum. Aslında ne kadar da kolay ne bir para ödüyorsunuz ne de sahip olmak için evden hatta yatağınızdan çıkıyorsunuz.Ama işte ben!harekete geçmek için beni birilerinin dürtmesi gerek ya da önüme hazır olarak sunması. Bu özelliğimden nefret ediyorum. Daha ilk yazımda sizlerle en kötü özelliğimden bahsederek tanışmak istemezdim doğrusu. Neyse sizlerle beni tanıştıran yani beni bir blog yazmak için ikna eden sister-bee oldu. Herşey benim alışverişe programlı beynim sayesinde oldu.İçimde doymak bilmeyen bir alışveriş arısı yaşıyor. Bu sene ne moda? ucuza nerde ne vardır? takıp-takştırmak için en uygun nerede ne bulunur? vızzzzzz vızzzzz sürekli beynimin içinde dolaşıyor ve hedeflerine konmadan, balını almadan rahat etmiyor. İşte sister-bee de bu arı artık bloglarda dolaşmalı dedi ve arım blog'a konuverdi.
Yaklaşık 1 aydır işsizim. İşsizlik ödeneğinden faydalanmak için Şişli İşkur' a başvuru yapmaya gittim. Otobüste giderken birden beynimin içinde yine o bilindik vızıldama vızzz'a kulak verince birde baktım bir outlet center'ın önünden geçiyoruz. Sonra SABRA'nında outleti olduğunu gördüm. Hemen beynimin içinde ışıklar yanıverdi. Acaba geçen sezon çok beğenerek almış olduğum ve yırtılan gömleğimin aynısından bulabilir miyim? Ama önce İşkur'a gidip işimi halletmem gerekiyordu. İşim biter bitmez de bir bir outlet'in içindeki mağazalara(koton,roman,ipekyo,beymen,sabra) konuverdim. Geçen sezon aldığım gömleğimi bulamasamda elim boş çıkmadım elbet :)

1 yorum:

dreambyduru dedi ki...

vızvızcım hoşgeldin, senin dolaptan ne postlar çıkar, merakla bekliyorum:)