20 Kasım 2009 Cuma

ARI TEGV'de


Projemize benim ellerimden minik bir katkı....


Uyumadan önce yapmam gereken son şey sizlere yazmak.Bugün benim için baya hareketli bir gündü. Sabah 09:00 da start vermeye ayarlasamda kendimi saati 5 dk daha şeklinde kura kura 10:00 da yataktan fırlayarak yine telaş içinde hazırlanıverdim. Sanırım hiçbir zaman düzene giremeyeceğim.Kötü de olsa bu benim yaşam biçimim. 11:00 de evden çıktım ve 11:30'da TEGV'deydim( 3 senedir gönüllü olarak çalışıyorum). Bugün toplanmamızın amacı Dünya Çocuk Hakları Günü'nü çocuklarımızla kutlamaktı. İlk önce diğer gönüllülerle birlikte çocukların kumanyalarını hazırladım. Sonrasında herkes görev alanlarına geçti. Bütün gün çocuklarla birlikte "HER ÇOCUĞUN OYUN OYNAMA HAKKI VARDI" dedik ve diğer ülkelerde çocukların neler oynadığından da bahsederek çeşitli oyunlar oynadık. Çok keyifli,keyifli olduğu kadar da yorucuydu.Yine de her şey orada olmaya değer.Gönüllü olmayı isteyen herkesi parkımıza davet ediyorum.Sonrasında gönüllü projemiz için bir çalışma yapmamız gerekiyordu. Çocuklar parktan ayrılır ayrılmaz kollarımızı bu seferde bu proje için sıvadık. Sonuçlandığında sizlerle daha detaylı paylaşıyor olacağım.
Bu arada parkımızın yeri Fındıkzade de ve günlerden cumaydı. Yani meşhur Fındıkzade cuma pazarının kurulduğu gün. İçimdeki arı bütün gün vızıldasada içim içimi yesede gidip bakamadım. Bayramdan sonraki hafta mutlaka gitmeliyim ama yoksa içimdeki bu cuma pazarı arısı susmayacak. Bu arada bugün çocukların arasında gerçek bir arı gibiydim :)

Mont: HM
Tayt: River Island
Tunik: Mudo Collection
Hırka: export bir mağazadan
Çizme: Hotiç

1 yorum:

dreambyduru dedi ki...

sabah alarmı susturup son dakika uyanman kısmında kendimi gördüm...ayrıca belirtmeliyim ki minik arı, pazara gitmemene çok şaşırdım...