13 Mart 2010 Cumartesi

Yine yeni yeniden...

Bloguma yazmadan geçen yaklaşık 4 aylık süre içinde başımdan bir aşk hikayesi, bir avrupa seyahati, bir işe giriş mülakat evresi geçti. Hepsini tek tek yazmaya kalksam sanırım bir 4 ayımı alır. Yazamamamdaki en büyük nedenim sanırım aşk durumlarımdı. Hem de son yazdığım o gün başlamıştı herşey bir seyahat girdi aramıza kısacık döndüğümde yaşanmamış gibiydi. İnanmak ve algılamak zaman aldı. Geride cevapsız sorular, saçma bekleyişler ve algılayışlar kaldı.
Aşktan işe geçelim şu sıralar eğitimdeyim. 1,5 ay sonra işe başlıyor olacağım yani şu eğitimi başarılı bir şekilde bitirebilirsem. Eğitim başlayalı 1 ay oldu. Haftanın hergünü 8 saatimi eğitimde geçiriyorum hemde 20 kızla birlikte dedikodu-çekişmeler -vırvır had safhada. Bir sürü ders alıyoruz ve her dersin sonunda sınav oluyoruz.Off daha 1 ay daha var.Sosyal hayatım sıfırın altında :( Neyin eğitimi bu böyle derseniz ben "kabin meeemuru" oluyorum da :) Bundan sonra niyet ettim niyet eyledim arayı bu kadar açmamaya :) hem artık yazacak çok fazla şeyim olacak :) Şu aralar pek alışverişte yapamıyorum malum sosyal hayat gibi o da sıfırın altında ama dönüşüm muhteşem olacak :)

Bu arada şu ara yapmak için kudurduklarım :
1-Alice in Wonderland filmini 3D olarak orjinal olarak Türkçe alt yazılı seyretmek
2-Pera Müzesi'ndeki Picasso – Suite Vollard Gravürler sergisini görmek
3-Spora başlamak
4-Gün boyu evde pijamalarımla boş boş dolaşmak, nete girmek, kitap okumak,uyumak,uyanmak,tekrar uyumak
5-Ailemle vakit geçirmek,ilgi ve sevgileri ile şımarmak,
6-TEGV gidebilmek,
7-Haftasonu arkadaşlarımla Asmalımescitte olmak

1 yorum:

Chilek dedi ki...

1 ve 2 ye varım diyorum:))